Injector – Injectoare, Reconditionate

Ce este un Injector ?

Injectorul este  mecanismul caruia ii revine functia de a injecta combustibil intr-o stare pulverizata si uniforma in camera de ardere. Un motor cu injectie directa are nevoie ca jetul de combustibil sa fie distribuit foarte uniform deoarece aerul din camera de ardere este lipsit de turbulenta. In schimb, la motoarele dotate cu injectie indirecta pulverizarea se realizeaza printr-un jet conic, asemanator cu forma camerei de ardere, finetea picaturilor fiind redusa din cauza turbulentelor.

 

Sistemul de injectie diesel common rail (rampa comuna) isi are originile la inceputul anilor ’70, ajungand insa sa echipeze autoturisme din productia de serie abia in a doua jumatate a anilor ’90.

Sistemele de injectie diesel common rail asigura un nivel imbunatatit de ardere al combustibilului, avand ca rezultat reducerea emisiilor si un consum redus de combustibil, reducerea nivelului de zgomot al motorului si imbunatatirea performantelor acestuia.
Presiunea de combustibil din sistemul de injectie se produce independent de turatia motorului, asigurandu-se astfel un nivel ridicat de presiune chiar si la turatii mici ale motorului. Presiunea generata de pompa de inalta presiune este inmagazinata in rampa comuna (common rail) de unde se face distributia combustibilului catre injectoare. Controlul presiunii este realizat de catre calculatorul de injectie al autovehiculului prin regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune si / sau de pe rampa comuna.

Pierderile masive de presiune din sistemul de injectie sunt un indicator clar al disfunctionalitatii componentelor acestuia fie ca este vorba de injectoare, pompa sau regulator de presiune. Astfel de pierderi de presiune pot avea ca rezultat probleme de pornire sau de functionare a motorului.

Datorita faptului ca sistemul de injectie common rail lucreaza la presiuni  foarte  mari (pana la apriximativ 1800 – 2000 bar)  si componentele  acestuia sunt solicitate intens, reconditionarea lor necesita cunostinte, experienta cat si echipamente specializate. O reconditionare defectuoasa  poate duce la probleme serioase in functionarea motorului si de aceea este indicat  ca operatiunea sa fie efectuata  cu responsabilitate.

Pentru a fi in masura  sa reconditionam profesional componentele sistemului de injectie common rail, am investit in dotarea cu echipamente de ultima generatie si acumulam permanent cunostinte noi prin participarea regulata la multiple cursuri de specializare.

 

injector piezo injector pompa duza 1.9 tdi  

injector pompa duza 19 tdi injector bosch     

Content Protection by DMCA.com

Content Protection by DMCA.com
SUNA ACUM