DEFECTIUNI LA INJECTOARE
Aceste deficienţe sunt, de cele mai multe ori, determinate de proasta funcţionare a instalaţiei de alimentare cu combustibil şi, mai ales, a echipamentului de injecţie, deci un randament scăzut al motorului. Cauza trebuie căutată în uzura elementelor ce compun injectoarele. Piese interne din injectoare se uzeaza din cauza motorinei (motorina contaminata sau de slaba calitate)
Pe timpul funcţionării injectoarele se pot defecta sau deregla. Arcurile îşi pierd elasticitatea, iar presiunea la care se deschid injectoarele devine mai mică. Injectoarele se vor deschide mai repede ca şi cum s-ar modifica avansul la injecţie. Deci în camera de ardere se va injecta combustibil la o presiune mai mică şi în cantitate mai mică sau mai mare, ceea ce va înrăutăţi condiţiile de ardere şi randamentul motorului, mers neregulat, consum de combustibil marit, zgomot mai mare la relanti, etc.
Prima consecinţă a acestei defecţiuni este scăderea puterii motorului, iar a doua, vizibilă, este apariţia unui fum alb la eşapament care demonstrează clar că procesul de ardere este dereglat şi incomplet.
SIMPTOME INJECTOARE DEFECTE
Ce simptome avem cand injectoarele au o problema : – Fum alb in relanti, pornire grea, intreruperi la ralanti, consum carburant mai mare, fum negru in sarcina, pornire grea la rece sau la cald, putere scazuta la plecarea de pe loc si in sarcina, trepidatii motor, oscilatii la relanti, etc
Intrebari si raspunsuri despre injectoare pompa duza probleme si rezolvari
Detalii pentru mai multe informatii : 0740623432
Probleme injectoare defecte pompe duze Vw – Audi
De ce se defecteaza injectoarele – Combustibil de slaba calitate, alimentare din bidoane, neinlocuirea filtrului de combustibil la timp duce la defectarea injectoarelor pompa duza. Cantitate de combustibil injectata in exces, duce la defectarea motorului : piston / pistoane topite sau gaurite, biela ondulata, etc.
Rezolvari : Injectoarele trebuiesc verificate pentru a afla ce defect au. Singura verificare relevanta 100 % ce poate indentifica problemele de natura mecanica sau electrica, este bancul de proba. La testarea cu testerul electronic, apare doar corectia pe cilindrii, nu putem verifica cantitatea injectata in capul pistoanelor, deoarece cantitatea injectata este data mecanic de pulverizator (duza).
De-a lungul timpului cele mai des intalnite simptome sunt urmatoarele : intreruperi in relanti, pornire grea, fum alb si negru, miros de motorina nearsa, lipsa de putere, etc . Aveti cateva indicii pe acest videoclip
Cum arata un set de injectoare reparate integral Injectoarele reparate cu piese originale Bosch, sunt calibrate dupa parametrii de fabrica 292 bar dati de producatorul Bosch. Injectoarele trec prin toate etapele de verificare la anumite turatii si presiuni. Pe standul de proba se verifica injectorul de la A la Z.
Fum negru apare la motoarele Diesel cand arderea este incompleta. Lipsa de oxigen (aer) poate duce la o ardere defectuasa, apare chiar si funingine, nu doar fum negru. Din cauza lipsei de oxigen, putem avea un consum de combustibil mai mare, lipsa de putere, tacanit in sarcina.
Mai multe detalii legate de sistemele de injectie la nr. de tel. 0740623432